Aktualnie poszukujemy:
- Przedstawiciel handlowy - produkty do wiskosuplementacji stawów w ortopedii
- Przedstawiciel handlowy - mikrochirurgia i/lub diagnostyka okulistyczna
- Customer Service Specialist - Specjalista wsparcia działu sprzedaży i obsługi klietna, Niepołomice
- Inżynier serwisu, cała Polska
Przedstawiciel handlowy - produkty do wiskosuplementacji stawów w ortopedii
Poszukujemy osób z doświadczeniem w sprzedaży produktów do preparatów do wiskosuplementacji stawów w ortopedii (etat lub B2B)
Zakres obowiązków
Uczestnictwo w szkoleniach produktowych oraz ciągłe samodzielne uzupełnianie swojej wiedzy
Realizacja celów sprzedażowych z uwzględnieniem polityki cenowej firmy
Analiza potencjału placówek
Nadawanie priorytetów klientom
Uaktualnianie systemu CRM
Staranne przygotowywanie się do wizyt w terenie
Regularne spotkania z lekarzami
Utrzymywanie dobrych relacji z interesariuszami
Uczestnictwo w krajowych konferencjach
Prezentacja produktów
Ofertowanie
Nasze oczekiwania
- Prawdomówność
- Branie całkowitej odpowiedzialności za swoje działania
- Systematyczność
- Wykształcenie wyższe
- Umiejętność dopasowania się do zespołu
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Schludny ubiór i profesjonalny wygląd
- Szczegółowość
- Prawo jazdy czynne
Osoby zainteresowane - proszę o kontakt na adres optotech (at) post.pl
Przedstawiciel handlowy - diagnostyka i/lub mikrochirurgia oka
Poszukujemy osób z doświadczeniem w sprzedaży produktów do diagnostyki i mikrochirurgii oka
Zakres obowiązków
- Uczestnictwo w szkoleniach produktowych oraz ciągłe samodzielne uzupełnianie swojej wiedzy
- Realizacja celów sprzedażowych z uwzględnieniem polityki cenowej firmy
- Analiza potencjału placówek
- Nadawanie priorytetów klientom
- Uaktualnianie systemu CRM
- Staranne przygotowywanie się do wizyt w terenie
- Regularne spotkania z chirurgami i personelem medycznym w szpitalach i ośrodkach prywatnych zajmujących się mikrochirurgią oka
- Utrzymywanie dobrych relacji z interesariuszami
- Uczestnictwo w krajowych konferencjach
- Prezentacja produktów na salach operacyjnych
- Ofertowanie
- Skuteczne zamykanie transakcji
Czego można się spodziewać
- Praca odbywa się zazwyczaj w biurze lub w domu (około jeden dzień tygodniowo), pozostałe dni to praca w terenie
- Przyjazd do siedziby firmy na szkolenie - średnio raz na dwa miesiące
- Uczestnictwo w konferencjach krajowych - średnio 2 - 3 razy do roku
- Czasami konieczność spędzenia nocy w hotelu i/lub uczestnictwo w kolacji z klientem
Nasze oczekiwania
- Prawdomówność
- Systematyczność
- Dociekliwość
- Szczegółowość
- Gotowość do ciągłej nauki - również we własnym zakresie
- Branie całkowitej odpowiedzialności za swoje działania
- Wykształcenie wyższe
- Rezyliencja
- Umiejętność dopasowania się do zespołu
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Schludny ubiór i profesjonalny wygląd
- Język angielski - czytanie instrukcji obsługi i prezentacji, rozumienie webinarów, podstawowa konserwacja
- Prawo jazdy czynne
Osoby zainteresowane - proszę o kontakt na adres optotech (at) post.pl
Customer Service Specialist (Specjalista wsparcia działu sprzedaży i obsługi klienta)
Zadania:
Customer Service Speacialist będzie odpowiedzialny za wsparcie procesu sprzedaży i obsługi klienta na wszystkich jego etapach, w szczególności:
- Odbieranie telefonów nie przekierowanych na numery wewnętrzne przez centralę do poszczególnych działów firmy
- Przesyłanie zapytań o produkty do handlowców
- Odbieranie i sortowanie wiadomości
- Obróbka zamówień przesyłanych przez handlowców do postaci nadających się do wprowadzenia do systemu ERP
- Przekazywanie informacji klientom temat realizacji zamówień
- Przygotowywanie dokumentacji do montażu urządzeń (gwarancja, paszport techniczny, faktura)
- Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji (lub przekazywanie ich do odpowiedniego działu w firmie)
- Rozwiązywanie bieżących problemów, które pojawiają się po stronie klientów
- Komunikacja z innymi działami firmy
Kontakt: optotech (at) post.pl
W temacie proszę napisać: "Customer Service Specialist"
Wymagania:
- Obsługa kasy fiskalnej
- Obsługa programu: Symfonia/Sage Forte
- Znajomość języka angielskiego: w piśmie (korespondencja e-mail) i w mowie (podstawowa komunikacja z kontrachentami)
- Dobra dykcja
- Obsługa pakietu MS Office: Word - formatowanie tekstu ; Excel - suma, marża i narzut, etc.
- Obsługa kserokopiarki, drukarki, faksu, bindownicy
- Uważne czytanie tekstu
- Staranne przygotwywanie się do zleconych zadań
- Przemyślane wykonywanie powierzonych zadań
- Umiejętność kreatywnego myślenia
- Punktualność
- Terminowość
- Chęć stałej nauki
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Dyspozycyjność
- Pozytywna reakcja na zmiany
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Umiejętne poszukiwanie informacji
- Spostrzegawczość
Inżynier serwisu
Zakres obowiązków
- Montaż, uruchamianie, szkolenia w zakersie obsługi nowych urządzeń okulistycznych u klientów.
- Naprawy oraz przeglądy urządzeń okulistycznych.
- Raportowanie do działu technicznego
- Wsparcie telefoniczne klientów i handlowców przy rozwiązywaniu problemów.
Wymagania
- Wykształcenie średnie lub wyższe (mechaniczne, elektryczne lub elektroniczne)
- Praktyczna i teoretyczna znajomość elektroniki
Dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca czytanie dokumentacji technicznej, korespondencje e-mail dotyczącą problemów technicznych z działami serwisu producentów, uczestnictwo w zagranicznych szkoleniach fabrycznych - Zainteresowania o predyspozycje do rozwiązywania złożonych problemów technicznych.
- Gotowość do wykonywania częstych podróży słuzbowych (60-70% rocznego czasu pracy)
- Dobre umiejętności personalne przydatne do pracy z klientami i współpracownikami.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Dokładność, systematyczność, umiejętność analitycznego myślenia.
Kontakt: t.chabik (at) optotech (dot) pl