Kariera

Kariera

Aktualnie poszukujemy:

  • Przedstawiciel handlowy - produkty do wiskosuplementacji stawów w ortopedii
  • Przedstawiciel handlowy - mikrochirurgia i/lub diagnostyka okulistyczna
  • Customer Service Specialist - Specjalista wsparcia działu sprzedaży i obsługi klietna, Niepołomice
  • Inżynier serwisu, cała Polska

 

Przedstawiciel handlowy - produkty do wiskosuplementacji stawów w ortopedii

Poszukujemy osób z doświadczeniem w sprzedaży produktów do preparatów do wiskosuplementacji stawów w ortopedii (etat lub B2B)

Zakres obowiązków

Uczestnictwo w szkoleniach produktowych oraz ciągłe samodzielne uzupełnianie swojej wiedzy
Realizacja celów sprzedażowych z uwzględnieniem polityki cenowej firmy
Analiza potencjału placówek
Nadawanie priorytetów klientom
Uaktualnianie systemu CRM
Staranne przygotowywanie się do wizyt w terenie
Regularne spotkania z lekarzami
Utrzymywanie dobrych relacji z interesariuszami
Uczestnictwo w krajowych konferencjach
Prezentacja produktów
Ofertowanie

Nasze oczekiwania

  • Prawdomówność
  • Branie całkowitej odpowiedzialności za swoje działania
  • Systematyczność
  • Wykształcenie wyższe
  • Umiejętność dopasowania się do zespołu
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Schludny ubiór i profesjonalny wygląd
  • Szczegółowość
  • Prawo jazdy czynne


Osoby zainteresowane - proszę o kontakt na adres optotech (at) post.pl


Przedstawiciel handlowy - diagnostyka i/lub mikrochirurgia oka

 

Poszukujemy osób z doświadczeniem w sprzedaży produktów do diagnostyki i mikrochirurgii oka 

Zakres obowiązków

  • Uczestnictwo w szkoleniach produktowych oraz ciągłe samodzielne uzupełnianie swojej wiedzy 
  • Realizacja celów sprzedażowych z uwzględnieniem polityki cenowej firmy
  • Analiza potencjału placówek
  • Nadawanie priorytetów klientom
  • Uaktualnianie systemu CRM
  • Staranne przygotowywanie się do wizyt w terenie
  • Regularne spotkania z chirurgami i personelem medycznym w szpitalach i ośrodkach prywatnych zajmujących się mikrochirurgią oka
  • Utrzymywanie dobrych relacji z interesariuszami 
  • Uczestnictwo w krajowych konferencjach
  • Prezentacja produktów na salach operacyjnych 
  • Ofertowanie
  • Skuteczne zamykanie transakcji

Czego można się spodziewać

  • Praca odbywa się zazwyczaj w biurze lub w domu (około jeden dzień tygodniowo), pozostałe dni to praca w terenie
  • Przyjazd do siedziby firmy na szkolenie - średnio raz na dwa miesiące
  • Uczestnictwo w konferencjach krajowych - średnio 2 - 3 razy do roku
  • Czasami konieczność spędzenia nocy w hotelu i/lub uczestnictwo w kolacji z klientem

Nasze oczekiwania

  • Prawdomówność
  • Systematyczność
  • Dociekliwość
  • Szczegółowość
  • Gotowość do ciągłej nauki - również we własnym zakresie
  • Branie całkowitej odpowiedzialności za swoje działania 
  • Wykształcenie wyższe
  • Rezyliencja
  • Umiejętność dopasowania się do zespołu
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku 
  • Schludny ubiór i profesjonalny wygląd 
  • Język angielski - czytanie instrukcji obsługi i prezentacji, rozumienie webinarów, podstawowa konserwacja
  • Prawo jazdy czynne

Osoby zainteresowane - proszę o kontakt na adres optotech (at) post.pl






Customer Service Specialist (Specjalista wsparcia działu sprzedaży i obsługi klienta)

Zadania:

Customer Service Speacialist będzie odpowiedzialny za wsparcie procesu sprzedaży i obsługi klienta na wszystkich jego etapach, w szczególności: 

  • Odbieranie telefonów nie przekierowanych na numery wewnętrzne przez centralę do poszczególnych działów firmy
  • Przesyłanie zapytań o produkty do handlowców
  • Odbieranie i sortowanie wiadomości
  • Obróbka zamówień przesyłanych przez handlowców do postaci nadających się do wprowadzenia do systemu ERP
  • Przekazywanie informacji klientom temat realizacji zamówień
  • Przygotowywanie dokumentacji do montażu urządzeń (gwarancja, paszport techniczny, faktura)
  • Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji (lub przekazywanie ich do odpowiedniego działu w firmie)
  • Rozwiązywanie bieżących problemów, które pojawiają się po stronie klientów
  • Komunikacja z innymi działami firmy

Kontakt: optotech (at) post.pl

 W temacie proszę napisać: "Customer Service Specialist"

Wymagania:

  • Obsługa kasy fiskalnej
  • Obsługa programu: Symfonia/Sage Forte
  • Znajomość języka angielskiego: w piśmie (korespondencja e-mail) i w mowie (podstawowa komunikacja z kontrachentami)
  • Dobra dykcja
  • Obsługa pakietu MS Office: Word - formatowanie tekstu ; Excel - suma, marża i narzut, etc.
  • Obsługa kserokopiarki, drukarki, faksu, bindownicy
  • Uważne czytanie tekstu
  • Staranne przygotwywanie się do zleconych zadań
  • Przemyślane wykonywanie powierzonych zadań
  • Umiejętność kreatywnego myślenia
  • Punktualność
  • Terminowość
  • Chęć stałej nauki
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Dyspozycyjność
  • Pozytywna reakcja na zmiany
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Umiejętne poszukiwanie informacji
  • Spostrzegawczość

Inżynier serwisu

Zakres obowiązków

  • Montaż, uruchamianie, szkolenia w zakersie obsługi nowych urządzeń okulistycznych u klientów.
  • Naprawy oraz przeglądy urządzeń okulistycznych.
  • Raportowanie do działu technicznego
  • Wsparcie telefoniczne klientów i handlowców przy rozwiązywaniu problemów.

Wymagania

  • Wykształcenie średnie lub wyższe (mechaniczne, elektryczne lub elektroniczne)
  • Praktyczna i teoretyczna znajomość elektroniki
    Dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca czytanie dokumentacji technicznej, korespondencje e-mail dotyczącą problemów technicznych z działami serwisu producentów, uczestnictwo w zagranicznych szkoleniach fabrycznych
  • Zainteresowania o predyspozycje do rozwiązywania złożonych problemów technicznych.
  • Gotowość do wykonywania częstych podróży słuzbowych (60-70% rocznego czasu pracy)
  • Dobre umiejętności personalne przydatne do pracy z klientami i współpracownikami.
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Dokładność, systematyczność, umiejętność analitycznego myślenia.

Kontakt: t.chabik (at) optotech (dot) pl